neděle 15. května 2016

Kabelka a toaletka

když už se šilo,
tak i něco pro parádu,
a také něco užitečného.....

 látku mám doma už dlouho,
ale zítra jedu na Liberecko
a tak je potřeba nová kabelka....

 uvnitř mám tři kapsičky.....
 látka s hodinami se mi dost líbila,
jen čekala ve skříni, co z ní bude....

 a dočkala se...
je z ní toaletka s jednou venkovní kapsičkou na zip...
a tady je moje výbava na cestu...

Přeji pěkný a pohodový příští týden
a děkuji za návštěvu Vám všem,
co jste dneska doški se mnou až na konec mých restů...

3 komentáře:

  1. No tedy, já jen zírám! Zcela profesionální práce! Moc chválím vše, prohlédla jsem si i to prostírání! Ta kabelka včetně té malé - to je pastva pro oči! Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká kabelka, bude se hodit ke všemu. Nejvíc se mi líbí překvapení s tou levonadulovou látkou uvnitř. Hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, je to velikost tak akorát a hodně kabelku nosím.

      Vymazat