středa 9. listopadu 2016

3. Jen tak....

pro radost,
jsem se dneska vypravila do velkoměsta...
po škole jsem si šla projít centrum Brna.
Zas tak bezcílně jsem teda nebloudila,
obrážela jsem obchody s látkami 
a sháněla.....
no přece adventní kalendář na ušití
pro vnoučka.
Vloni jej dostal starší vnuk,
letos jej dostaně i ten tříletý.
Už z toho bude mít přeci jen trochu rozum.

Ale mám i dotaz....
někdo vloni tu dal možnost si stáhnout a vytisknou
lístky s úkoly na advent.
Vloni to pro nás nemělo kvůli věku vnoučka
až takový smysl,
ale letos, letos bych to brala všemi deseti.
Neporadíte mi prosím někdo, kde to hledat?
Předem moc děkuji.

U nás není zvykem na Vánoce dávat velké a drahé dárky,
ale vždy jen takové drobnosti,
které udělají velkou radost,
ale sami byste přemýšleli, zda je nutně potřebujete.
Snažíme se, aby Vánoce byly o setkání a shledání,
o lásce a tichém štěstí, že jsme všichni spolu.

A právě takové dárky jsem koupila dcerám.
Krásný hrníček k namalování i s barvičkama.
Vím, že mají takové věci rády,
a ač jsou již obě dospělé,
tak se jim bude velice líbit.

No a když jsem už sháněla ten adventní kalendář,
tak mi v kabele se objevily i další látky s vánočními vzory.
Fotky stále nemohu stáhnou,
tak uvidíme , kdy budou.

Krásný večer a dobrou noc.
Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat