sobota 7. ledna 2017

51. První letošní pečení

Zásoba vánočního cukroví vydržela tak akorát do Tří králů..
víc ani drobek...

Buchta s jablky
 2 vejce utřeme s
300 g moučkového cukru (dala jsem jen 250 g)
1 vanilkovým cukrem
a 1 hrnkem oleje (dala jsem jen 1/2 hrnku).

Přidáme :
450 g polohrubé mouky
1 hrnek mléka (dala jsem víc, oč bylo méně oleje)
1 vanilkový cukr
1 lžička jedlé sody
1 prášek do pečiva
 důkladně promícháme a nakonec vmícháme :
500 g nahrubo nastrouhaných jablek (možno i trochu méně)
100 g čokolády nahrubo nasekané (dala jsem zbytek čokoládvého zdobení z vánoc)
kandované ovoce (navíc ze zbytků, co doma zbyly o vánočním pečení)

Od původního receptu jsem vynechala 6 lžic kakaa.

Pekla jsem na 180 stupňů asi 30 minut na vyšším plechu.
Krájíme až po vychladnutí, až čokoláda ztuhne.
Naše banda mi to ale začala krájet ještě horké,
proto jsou jednotlivé kousky takové roztřepené.

Ale že byla dobrá, tak mizela letem světem.
Inspiraci jsem hledala na TOP recepty, tam se jmenovala "Bábovka s jablky a čokoládou",
"od kuchařinky damikosd "
ale to bych nebyla já, kdybych to dělala přesně podle návodu...
je to v mé úpravě...




Dobrou chuť

Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat