úterý 9. května 2017

80. Divoká Orlice podruhé


Pondělní sváteční odpoledne jsem prožila u Divoké Orlice mezi Kostelcem nad Orlicí a Doudlebami nad Orlicí


řeka zde je již vybouřená, klidnější, jakoby línější......


Ukazatelé turistických cest mne nalákaly na další vycházky, které se tu dají konat. Láká mne cesta na Potštejnský hrad a Litice, ale to až o prázdninách, až bude času více....



i v okolí řeky jsou pole a továrny, hlavně ale ovšem sklady.....


vede tudy i krásná cyklistická stezka


mnoho lidí z okolí zde má ve stráni svoje chatky a zahrádky, někteří zde už i bydlí trvale a já se jim ani nedivím.....

v zahrádkách kvetou tulipány - takové plnokvěté jsem ještě neviděla....


majitelům jsem cestou pochválila jejich skalku pod domkem......i když nevím, jestli tohle se dá ještě pojmenovat skalka...... ale je krásná


a již nyní se těším, že až sem někdy zase zavítám, jak již bude plně osázená a rozkvetlá



kvetlo zde tolik keřů a květin, že já jejich neznalec jsem byla tou krásou až dojatá....


jednou za hodinu tudy projíždí motoráček každým směrem......





Bohužel ke konci cesty se zatáhlo a já byla ráda, že v Doudlebách na mne čekalo auto a já nezmokla.
Cestu jsem zvládla i s bolavým kolenem s ortézou, a už se těším ted, že za dva týdny jedu do Orlického podhůří zase a zase na mne bude čekat příroda se svými dalšími krásami.

Děkuji za Váš čas, který jste mi věnovali.....

                                                                Pěkný večer přeje Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat