úterý 27. března 2018

105. Vím, je to ostuda,


ale, já nějak nestíhám ani fotit, ani sem vkládat.
Něco šiji, pletu, tak si říkám, vložíš to tam, 
potom někdo přijde, věc si odnese a já si teprve za pár dní vzpomenu, že jsem si to chtěla vyfotit.....
.... ale už není co...
a nebo si říkám, že to nestojí ani za to, abych si to fotila, 
že je na blozích daleko více šikovnějších lidí jak já,
ale nakonec mi to občas nedá a něco nafotím,
no a tak dnes dozrála doba, kdy to sem zkusím naházet...
takže prosím o trpělivost, 
jdu zveřejnit aspoň to, co mám nafoceno...


Probírala jsem se černo-šedo- bílými zbytky a vznikly polštářky...



zadní strana je také šedá, americké zapínání...


Náš kocourek Viktor už asi opravdu neví, kam se při spaní schovat....



Čím víc je někde věcí, tím raději tam spí, ale těch chloupků z něho co je.... no hrůza, ale pozovat s hlavou vystrčenou to nebude...


Děkuji za nakouknutí.

Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat