pondělí 16. dubna 2018

127. Dečka a polštářek

V jednom z minulých příspěvků jsem Vám ukazovala co tvořily ženy na kurzu patchworku....
svoje dílko jsem tajila
a tak tu je můj polštářek....



Také jsem podle časopisu Švadlenka šila dečku...
je 135 cm dlouhá a 33 cm široká...
v jednom z minulých příspěvků jsem ji ukazovala v polotovaru...



nemám ráda puzzle, přímo je nenávidím,
kdo mne chce namíchnout tak mi je daruje...
ale toto bylo skoro horší jak ty nemilované puzzle,
ale dost mne to bavilo.

 Dečka je připravena jako dárek...
tak snad se bude líbit.

Omlouvám se za kvalitu fotografii, ale jsou foceny telefonem,
protože foták se odebral k panu doktorovi - něco tam přestalo fungovat
a drahoušek fotil jen na půl objektivu.....

Děkuji za nakouknutí

Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat