úterý 18. prosince 2018

148. Keramika podruhé

Dnes jsem si zajela pro druhou várku vypálené keramiky....

 dělala jsem odlévané keramické svícny ….
zatím jen se svíčkou, ale přijdou ještě dozdobit...

 udělala jsem jich celkem asi 12 kousků...

 vypálené odlévané keramické zvonečky s betlémem...

 a takto vypadá zvoneček spolu se svícnem....
nejprve jen vytírané...
 a na zkoušku i dva kousky s bílou glazurou...
které se Vám líbí více?
Mě ty vytírané, přírodní...


 Svatá rodinka...



 žabáci Šklíbové...
všichni tři pohromadě...


a každý zvlášť...




a jako poslední stromeček jako svícen....



A ted už mi zbývá jen je dozdobit,
zabalit,
napsat jmenovky...
…. a mohou moje malé keramické dárky do světa...


Děkuji za Vaše nakouknutí a případné komentáře

Vaše Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat