do dnešního rána bylo opravdu katastrofální.
Auto bylo jako jedna ledová koule,
ani za pomoci rozmrazovače nešlo pořádne oškrábat...
teda šlo, ale trvalo mi to skoro půl hodiny,
než bylo ve stavu, abych mohla jet...
a že i okolo auta to byla pěkná skluzavka....
Obyčejné okresky byly ošetřeny že byly,
na státních už to bylo lepší,
ale ta mlha, ta byla šílená a do toho ještě cosi padalo....
na druhou stranu musím pochválit údržbu D1,
protože dálnice byla 100% sjízdná,
a jak se na ni najelo,
tak už se krásně jelo až do Brna....
Na dálnici plynulý provoz,
i v omezeních,
ale v okamžiku, kdy vjededete, respektivě vyjedete z Pisáreckého tunelu
dole v Pisárkách,
tak nastává pravá dopravní zácpa...
dva pruhy vedoucí od výstaviště, jeden z tunelu a jeden z Hlinek,
a to všechno se má spojit do jednoho pruhu...
hrůza hrůz, denodenně kolony, a to v každou denní dobu.
To stejné je i z druhé strany, po vyjetí z Královopolského tunelu při cestě směrem na Pisárky..
dva pruhy od tunelu, třetí pruh od Královohradecké, další dvě připojovací odbočky,
a v konečné fázi auta od Bystrce a to vše se má vlézt do jednoho jízdního pruhu.
Nejedná se o dlouhý úsek,
myslím si že je to necelý kilometr (nikdy mne nenapadlo to změřit),
jedná se o úsek okolo bývalých zahrádek, kousek okolo řeky a bývalých vodárenských nádrží, ale už by konečně mohli naši architekti a geometři s tímto úsekem něco kloudného vymyslet.
Jak může fungovat městský okruh, když se z několika jizdních pruhů musí smrsknout do jednoho jízdního pruhu?
Kolik aut tam denně uvízně v poměrně dlouhých kolonách,
to nikdo nevidí?
No nic, nebudu to dále rozvádět a jdu se naložit do vany.
Pan Domácí je už doma, tak už tu nejsem sama.
Pěkně si užijte zítřejší sváteční volný den.
Dobrou noc.
Dana