úterý 15. března 2016

Kočičková

na přání...
pro milovnici koček...

 pře rameno,
pření strana proužek, s velkou kočičkovou kapsou na zip
zadní strana kočičková...
 vnitřek kabelky z proužkované kabelky,
jedna menší kapsa
a jedna velká, která rozděluje vnitřek na dvě části.....




ještě to není stoprocentně ono, jak má být,
ale postupně se zdokonaluji
a sbírám odvahu zkusit šít i s koženky...

5 komentářů:

  1. Jejda-ta je ale krásná!!!! Taky bych se někdy chtěla dopracovat k takhle ne zrovna stoprocentním kabelkám! Jsi moc šikovná, Dano. Nebo Olgo???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem křtěna Dana Olga, tak jsem si to dala i jako jméno zde. Víc slyším na Danu.

      Vymazat
    2. Jo takhle to je! Já jsem kompletním jménem (křestním i biřmovacím) Marcela Marie Terezie.Ale používám jen Marcelu.

      Vymazat
  2. Páni, ta se ti povedla! Tahle taška by se určitě líbila hlavně mo vnučce - kočkomilce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem taky milovnice kočiček, a proto bych tu taštičku taky chtěla. :-)

    OdpovědětVymazat