úterý 14. března 2017

65. Malé radosti

Tak nějak jsem se s Novým rokem rozlenošila....
ne že bych nic nedělala,
ale nějak se mi to nezdálo dost dobré na to, abych se o tom zmiňovala.

Ale s přibývajícími slunečními paprsky se i mne daří zvedat nálada a zvyšuje se absence kreativního tvoření, a to tvoření všeho druhu.

Začala jsem tím, že jsem si naobjednala nové látky...
no, spíš mne k tomu tak trochu donutila snacha,
které jsem na vánoce ušila patchworkový polštářek....
a to jsem si na sebe upletla jak se říká tak trochu bič.....
Renči se moc líbil a tak chce další,
opět v šedo-černo-bílé kombinaci...

Tak jsem sedla k pc a začala hledat.... no samozřejmě v nákupním košíku uvízly i jiné barvy a vzory než nutně jsem potřebovala....

 látka na polštářky pro Renatu (část)


Zelené dinosaury vybíral se mnou vnouček.... nutně je prý potřebuje...

 sovám jsem zase neodolala já....
 no a látka se šicími stroji byla také jasná..... že půjde do košíku....
 motorky půjdou vnoučkům na batůžky do školky...
 kola .... to pro změnu budou pro vnuky toaletky když putují mezi babičkama, at mají své hygienické potřeby hezky pohromadě


No a to jsou zatím první dvě objednávky.
Třetí balíček už taky dorazil. právě se vysrážené látky suší na balkoně,
tak jak je vyžehlím, tak je také ukáži,

Děkuji za Vaše nakouknutí a přeji hezký sluníčkový den
Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat