pondělí 7. května 2018

130. Od Nicenky

Nicenka na svém blogu větrala zásoby látek.
Jsem křeček (mimo jiné) a tak jsem se hned domluvila, že si nějaké od ní odkoupím.
Nicenka mi je vzorně nachystala,
zabalila a spočítala.
Já minulé pondělí cestou ráno do práce...
musím pochválit, že mi časově vyšla víc než vstříc...
se pro ně stavila..
a pak už se jen kochala a kochala..









Látky jsou jedna hezčí jak druhá. Už se i moje dcera jimi prohrabala a hned věděla, co chce z které ušít.


Nyní už jsou všechny krásně vysrážené, vyžehlené a zašité v mojí "zašívárně"


Mám to tu ještě nehotové, bez polic, které jsou ve výrobě, ale nemusím hned po sobě uklízet a mohu zde mít šití roztahané a pracovat po chvílích, jak se mi to hodí.


Mojí "zašívárnou" mi byl splněn jeden ze snů, mít svoji místnůstku.

Nicenko děkuji za krásné látky.

Děkuji za Vaše nakouknutí a řeji pěkný týden.

Dana

Žádné komentáře:

Okomentovat